Hoppas alla har haft en mysig julafton. Jag är nöjd med min jul, även om det är mycket kvar av själva helgen så kan jag summera den som lugn och skön.
Sa upp mitt gymkort häromdagen. Hade planerat det ett tag så att jag kunde träna med J. Att jag sa upp det just den dagen var på grund av en av ägarna till gymmet. Har alltid tyckt att dom är lite spänniga killar. Jag bad om en pilatesboll. Då svarar idioten att han inte har tid med det nu... Han kan alltså inte ödsla tio sekunder på en trogen kund. Vad att göra? Det var bara att säga upp kortet.
Då blev jag än mer äcklad på det jävla gymmet och deras förlegade medlemssystem. Trodde att dom skulle skriva ett datum på mitt kort när jag inte kunde använd det längre, icke. Istället ska jag nu visa ett A4-papper varje gång jag ska gymma... Fick nypa mig i armen ganska hårt när jag fick chockbeskedet (kvällstidningsord är bra ibland). När jag får tag på ägaren ska jag ta mig ett ordentligt snack med den jävla nollan.
Har cyklat varje dag sedan jag kom hem. Det märks knappt att det är december. Förutom att det regnar konstant.
Gjorde ett grovt misstag för en stund sedan. Raderade alla filmer på datorn... Tröttsamt värre. Skulle fixa och dona lite men det gick som det gick. Kortkommandon i all ära men man får hålla tungan rätt i mun annars kan det sluta illa. Skit illa.
Hoppas Charlie kom ner till Mexico. Har inte hört ett knyst från honom. Elin har nog lurat ut honom på stranden. Men då slår nog mitt siande in: en eller två inlägg under hela tiden från Mexico...
Mellandagsrea imorgon... Kopparmärra klockan åtta? NOT!!!!!!!!!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar