Man blir vansinnig pa mexicos internet forbindelse och up to date datorer. Sitter men internet 3.0 eller natt nu. fattar mig kort. Bra mat, gott vader, bra ol....tar de igen, bra ol!
Fatt en stocker efter oss ocksa, Mr. Noname. En javla idiot kort och gott, som verkar ragga mer pa mig an Elin...vilket ioch for sig kanske inte ar sa konstigt, men anda...de e ju en kille! Blir vansinnigare..
Mycket mexare och amerikarner overallt.....men ganska mysigt och hemtrevligt anda pa natt mysko vis?! Tror jag gillar de har anda nar de kommer omkring!
For att ge er en ionblick i hur konversationerna gar mellan oss, nar de inte ar en monolog fran Elins sida sa kommer ett smakprov har:
E-Surf's up!
C-Snusa?
E-Surf's up?
C-Salsa?
E-Du hor ju som en javla tonfisk!
Sa trevligt kan man har har i tacoland! Nu blir de ivag och efter kaffe!
///mañana
måndag 31 december 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar