söndag 30 december 2007

Nästan Nytt År

Jag har varit i Göteborg någon vecka nu och vädret har varit precis som det ska innan, under och efter jul. Alla dagar utom idag.

Alla som hänger i Göteborg vet att det är grått, rått, mörkt, regn och allmänt vidrigt väder. Jag har haft det svårare nu än under andra jular och det beror på att jag har blivit brillmongo på heltid. Det känns sjukt omanligt att behöva ta av brillorna och putsa dom varje gång man går in i en affär. Lösningar som är möjliga är ju att bara hänga i Femman eller skaffa linser. Båda går bort rätt fett. Femman tänker jag inte ens kommentera. Det här med att pilla in linser i ögonen kan ju inte klassas som ett normalt beteende... Smeka sin egen ögonglob. Det vänder sig lite i magen bara jag tänker på det.

Idag skiner solen något kopiöst och jag känner mig lite som Gollum när jag sitter inne i min lägenhet och inte går ut och njuter av solen.

Gott Nytt År Mina Vänner!!!!!!!!

Inga kommentarer: