Nu är jag hemma i Göteborg... Känns skönt att vakna upp bredvid ett trevligt ansikte istället för att stirra in i en nollgradig betongvägg. Gött. Julen kommer strax, jag har handlat alla julklappar så nu går jag bara omkring och raggar fikakompisar...
Var på ICA idag och handlade lite käk (J påstod sig ha bunkrat upp mat men det hade väl räckt åt en "Top Model"). Väl på ICA blev jag erbjuden en anställning som skulle börja i slutet av januari. Vet dock inte om jag har lust...
Har käkat lunch ute på staden två dagar i rad och jag blir lite rädd för jag blev inte mätt varken igår eller idag. Har jag blivit stor i maten som en engelsman? Blir till att minska magsäcken när jag kommer hem på riktigt... Inte roligt.
Hoppas och tror starkt på att Charles ska hålla bloggen kokande under julen. Om inte får jag väl ta tag i den.
Har fått frågan om vad som händer sen med bloggen eller bloggandet snarare. Får se vad som händer men det kanske blir någon blogg vem vet.
Hörs efter eller under jul. Bloggen är rankad som den 5173 bloggen på bloggtoppen.se Coolt
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Tjena grabben! Skont att ha dig hemma igen! Ville bara onska en riktigt trevlig jul och ett gott nytt ar! Oroa dig inte for bloggen, ska nog fa liv i den =)
Skicka en kommentar