2008!! Kan inte fatta att 2007 ar slut, men de kanns ganska bra med nytt! Far ont i fingrarna har, tangentbordet ar fucked up, man far trycka som en javla idiot om de ska komma natt over huvudtaget!
Kakade pa hosteltet igar och sen drog vi ner till playan och firade in de nya aret! Helt javla otroligt lackert! Stod dar och sprutade champagne, sen blev man lite pissed nar man kom pa att man hade sprutat bort allt i varsta schumacker andan och knappt fick fukta lapparna sjalv. Da ska vi inte prata pa hur farbannad Elin blev =) Na da, men vi hade de helt underbart! Sen blev det nattdopp och hemfard.
Nu ar nog planderna att dra till Merida och Chitzen Itcha. Skulle dratt idag, men lite svar att checka ut kl 14.00
Hoppas Kalle inte regnat bort i GBG. Men de passar kanske bra med simhud i England? Enda kallsuparna man far har ar fran rom, eventuellt tequila, men de ger mer galar? Vad skriver jag nu egentligen? Maste nog dra och kaka natt, snurrar ganska vilt har.
Gringo ut, stay tuned!
tisdag 1 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hah! There I found you again! I'm sure FBI will have an opportunity for me as a secret agent soon.... Coolt att hitta brorsan lite overallt pa natet, jag haller allt ett oga pa dig. Ja ja bara du inte eldar upp nan sommarstuga i skogen igen sa ska allt nog ga bra. Haller dock med Elin om Champangen - det ar nog tur att jag inte ar med. Kram Vic
Skicka en kommentar