Sitter i biblioteket med alla asiater och pluggar som ett as. Blev precis färdig med en av alla grejer jag ska lämna in. Sista inlämning för denna uppgift är nästa torsdag men jag ska lämna in den idag så jag inte kan ändra den. Jag har liksom inte tid ned det. Måste hoppa på nästa uppgift nu. Kräks snart på alla dessa arbeten.
Längtar hem sjukt mycket nu, J, vänner och familj är det som drar mest men jag längtar faktiskt efter Chalmers också, sjukt. Kommer bli skönt att komma in i lunken i januari igen. Ska maila Bert ock kolla om jag verkligen måste läsa engelska kursen i vår. Jag tror att min termin här borde kunna jämställas med en poäng engelska hemma i Sverige. Sen måste jag antagligen läsa någon extra kurs för att ersätta det jag missar här.
Sitter en tjej framför mig. Hon är sååååååååå engelsk. Blek, svettig och vanställd. Det äckliga är att hon luktar gubbsvett och sitter och torkar sig i armhålorna med en servett. Usch.
Läste att Öis spelarna var rädda under hemmamatcherna på Valhalla. Publiken skrämde dom... Hihi. Sicka skämt man kan dra nu då... Först och främst: Vilken publik? HAHAHHAHAHHAHAHHAHAH!!!! När du har torkat tårarna kan du fråga dig om det verkligen gör ont att få en tusen lapp i huvudet? Rikemans lag som det är... Värre med GAIS och dess arbetar klass som kastar mynt som satan.
Nu kommer min klasskompis så nu slutar jag.
Ha det
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
kalle vi måste fixa nått slags "prova på" kort på ngt gym när vi är hemma under julen...
Skicka en kommentar