onsdag 30 januari 2008

Detta var nog slutet

Har bestämt mig för att lägga ner bloggen. Eller snarare är det ju så att jag har flyttat hem och då kan jag ju inte rapportera från Newcastle längre. Får se om det händer något annat för mig i bloggvärlden eller om detta var slutet.
Ha det gott


Powered by ScribeFire.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Good point, though sometimes it's hard to arrive to definite conclusions

Anonym sa...

top [url=http://www.001casino.com/]casino games[/url] hinder the latest [url=http://www.realcazinoz.com/]realcazinoz.com[/url] unshackled no deposit hand-out at the leading [url=http://www.baywatchcasino.com/]liberated gratuity casino
[/url].