Har du svårt att säga vad du vill eller kanske skrivkramp? Idag hörde jag något väldigt fyndigt.
We think better than we speak, and we speak better than we write.
Tydligen någon 50-tals filosof som yttrade detta först. Ligger något i det tycker jag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar