Nu händer det inte mycket här på ön. Jag väntar i stort sett på att planet ska lyfta med mig där i. Även om det inte är hemfärd förrän på lördag är det det jag längtar till. Alla inlämningar är klara och jag har bara en tenta på måndag kvar. Så vad göra? Tja, vid Youtube kan man fördriva lite tid. Så för att ni ska slippa leta efter roliga saker där så lägger jag upp dom här istället. Hittade en dödsrolig tjuvringning, säkert inte ny men den är FAN rolig. Ibland går det så fel, så fel.
Undra vad som hände när han kom hem?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar