Forsoker boka natt innan vi kommer fram den har gangen, men de gar inge vidare. Ska se om jag kan florta upp grabben i disken, sa kanske han kan ringa och snacka med dom, synd att han inte fattar vad jag sager och jag har inte den blekaste vad fan han snackar om., Sa de kan nog sluta med en riktig tokbokning. Har iaf bestamt att vi drar till Puerto Morelos och hanger dar de sista av resan.
Mr. Noname har inte setts till sen Playa del Carmen och de e underbart!
Hoppas Kalle har de kanon i Uk och kor hart med skoluppgifterna, inte forsvinner bort i Doherty trasket.
Nu ska de fjaskas for deskamigosen!
tisdag 8 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar