Känner mig som ett barn dagen innan julafton. Vill bara kunna sova tills det är dags att hoppa på metron, dra till flygplatsen och sedan sova hela vägen till vi landar i pölseland. Men här i vuxenvärlden går det inte till så. Nu dricker jag alkohol istället bara för att kunna gå ut, festa och vara uppe till på småtimmarna. Precis som vuxna gör.
Kollade på sista "Planet Earth" avsnittet, så sjuk bra serie. Är det någon som känner för ett maraton en söndag är det bara att höra av sig. Jag kom även på att om jag blev ett djur i mitt nästa liv skulle jag vilja bli en delfin. På ett villkor. Kom på ett skönt sätt att sova. Det verkar som om dom jagar natt och dag, det håller inte för mig jag är mer en morgonmänniska. Så om det är någon delfinflock som söker en morgonjägare är det bara att ringa. Något jag inte vill vara i mitt nästa liv är en spindel. Av något slag. Alla som känner mig det minsta vet att mitt bollsinne inte kan skrytas med inte ens på läktaren, knappast heller i TV-soffan framför PES heller. Tänk er då att jag skulle hålla reda på ÅTTA ben. Det hade givetvis varit skoj att kolla på men en enda lång plåga för mig.
Känner mig som en snålkuk nu den sista dagen här i Änglalandet. Har inte mycket pesetas på mobilen så jag får nog ringa och klicka folk som aldrig förr ikväll, undrar om det funkar med taxi också... Tveksamt.
King Keegan tredje besök här i Skatornas näste kan nog sluta i succé. Det blir nog att köpa in Elmander och någon hyfsad back. Har vi tur kanske det blir UEFA-cupen. Har vi lite flyt med lottningen där kanske det blir ett besök på Ullevi... För inte tror vi att Blåvitt tar sig till CL?
Om 24 timmar sitter jag hemma hos Måring med en dryck i handen som är eller borde vara en billig whiskey... Då vill nog till och med du träffa mig.
So Long Newcastle!!!!!!!
Kollade på sista "Planet Earth" avsnittet, så sjuk bra serie. Är det någon som känner för ett maraton en söndag är det bara att höra av sig. Jag kom även på att om jag blev ett djur i mitt nästa liv skulle jag vilja bli en delfin. På ett villkor. Kom på ett skönt sätt att sova. Det verkar som om dom jagar natt och dag, det håller inte för mig jag är mer en morgonmänniska. Så om det är någon delfinflock som söker en morgonjägare är det bara att ringa. Något jag inte vill vara i mitt nästa liv är en spindel. Av något slag. Alla som känner mig det minsta vet att mitt bollsinne inte kan skrytas med inte ens på läktaren, knappast heller i TV-soffan framför PES heller. Tänk er då att jag skulle hålla reda på ÅTTA ben. Det hade givetvis varit skoj att kolla på men en enda lång plåga för mig.
Känner mig som en snålkuk nu den sista dagen här i Änglalandet. Har inte mycket pesetas på mobilen så jag får nog ringa och klicka folk som aldrig förr ikväll, undrar om det funkar med taxi också... Tveksamt.
King Keegan tredje besök här i Skatornas näste kan nog sluta i succé. Det blir nog att köpa in Elmander och någon hyfsad back. Har vi tur kanske det blir UEFA-cupen. Har vi lite flyt med lottningen där kanske det blir ett besök på Ullevi... För inte tror vi att Blåvitt tar sig till CL?
Om 24 timmar sitter jag hemma hos Måring med en dryck i handen som är eller borde vara en billig whiskey... Då vill nog till och med du träffa mig.
So Long Newcastle!!!!!!!
Powered by ScribeFire.
1 kommentar:
Förutom att det är helt sjukt att jag sitter och ser "På spåret" en fredagskväll, så är det ännu sjukare att de 2 första resmålen varit... MALMÖ och NEWCASTLE!!! ser det som ett helt sanslöst tecken! sinnes
Skicka en kommentar