Har fått tillbaka ett arbete där vi skulle skriva lite om den globala uppvärmningen och vad byggnadsindustrin skulle kunna göra för att minska sin inverkan på den. Fick ett helt ok betyg så jag stannade lite och tjötade med läraren efteråt. Då berättar han om innehållet i två andra rapporter, det var då jag blev mörkrädd eller snarare förskräckt över den låga nivån här på universitetet. Jag kommer inte att citera utan bara återberätta vad som sades. Detta är dock inga halvsanningar och inte saltat det minsta. Håll i hatten, nu åker vi.
"Det blir problem med att det blir för varmt i maskinerna (traktorer, kranar och sådant), så då får man sätta in bättre air-condition."
"Byggnadsställningarna kan bli så varma att hantverkarna måste ha handskar på sig så att dom inte bränner sig."
Det är ju löjligt att behövas jämföras med människor som inte fattar bättre. Detta är ändå universitetsnivå och inget som Bredows sexåringar har plitat ihop.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Charles:
Jag hittar inte din mailadress... Skumt.
Nu när ett datorinköp står på dagordningen för dig tänkte jag att du ville ha lite hjälp. Kolla in denna länk så kanske du blir en av oss...
http://www.99.se/switcher-byt-till-mac/233209-varfoer-byta-till-mac.html
Det blev ju inte så bra. Fan också. Skit i det jag tjötar hål i huvudet på dig när vi syns i Göteborg.
Smell you later, dude.
fan ta dig kalle.. mina 6åringar kan fan mer än så om global uppvärmning.. va tror du ja e för röd lärare som inte indoktrinerar mina barn från början..
Skicka en kommentar