måndag 7 januari 2008

Skoluppgift

Jaha ja. Då var den första stora uppgiften klar och det hela resulterade i denna eminenta video trailer. Mycket mer finns inte att säga utan det är bara att kolla och njuta. Lägg märke till oerhört aggressiva "Geordie" dialekten som vocie-overn har. Skoj skoj. Jag har inte varit en del av musik valet. Men så här mycket kan jag säga: vissa gruppmedlemmar diggar till musiken när videon spelas upp. Läskigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Good job!

måring sa...

kalle du är min vän det vet du..! men det där var en riktigt konstig blandning av 00 house och 80-tals layout, kan inte varit gjort på en mac:)

måring sa...

snacka om tur på klubbfronten..
det här verkar nice..
http://www.inkonst.com/merinfo.php?id=501

måring sa...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=135838895

lyssna på dj:n, verkar helt nice