måndag 5 november 2007

Femtiofjärde dagen, kväll

Jaha ja, då var denna dag till ända. Och imorgon är det som vanligt dags för helvets tisdag. Jag blir så trött på denna dag. Orkar liksom inte ta emot information i åtta timmar på en dag.

Måste bara meddela två små saker.

Veckan med J kutande runt benen var trevlig på alla sätt och vis. Öl, mat och dans (kanske inte dans men det passade in så bra). Dock medförde detta levende en smärre chock igår när jag besteg vågen. Vanligtvis ligger jag strax under åttio nu hade jag lagt på mig tre kilogram. På en vecka... Det är bra jobbat. Klart att äta ute och dricka två tre pint per dag gör sitt, men så mycket trodde jag inte.

Det var en del snack om att tatuera sig när J var här. Varje gång vi hade druckit några pints verkade min tatuering jävligt bra men nästa morgon var den inte lika het. Kanske ska man vara lite full för att tatuera sig? Jag är nykter nu och tycker att min tanke på tatuering är ganska vass. Jag fundera på att tatuera in två stolar som är vända mot varandra på bröstet. Det hela ska representera att jag är öppenhjärtlig och gärna pratar med folk. Vad tycks? Inte alltför tråkigt eller? Om du tycker det nu så drick ett par öl. Kanske blir det Chesterfield fåtöljer istället... Undra vad som händer efter några glas Jack...

Ha det gött. I morgon kommer jag inte ha en bra dag. Ska skälla på en föreläsare som inte svarar på mina mail.

1 kommentar:

Anonym sa...

tatuering säger du.. jag funderar också på en! du vet väl hur vi får tummen ur arslet.. tävling! sisten som gört får paya den andres! hade vart kul, men det är ju kanske dumt att stressa fram sånt där.. men jag hade vunnit!