Såg ingen av matcherna utan jag gick till skolan för att skriva ut några grejer. Men det ville inte skrivaren så jag fick gå hem med ett outrättat ärende. Det tycker jag inte om. Hatar sådan tillfällen när jag har bestämt mig för att göra något (typ köpa något) och det inte går. Det kan göra mig förbannade och förstöra en hel dag. Men som sagt var jag där igår kväll så det var ju inte mycket kvar av dagen.
Fixade lite god mat igår, lax och potatis. När jag vände laxen i pannan var jag lite för ivrig så det skvätte olja på min underarm. Det ser ut som om jag har värsta födelsemärket på underarmen. Förundransvärt lite smärta har bölderna gett mig. Inte för att jag vill ha smärta men jag trodde det skulle göra mer ont att bränna sig. Blir dock inte en tripp till solariet den närmaste tiden, det känns som det ar lite väl vågat för jag vill ju inte ha en permanent brännskada. Eller vill jag det. Kanske inte i klass med en skottskada men det är väl lite fräckt?
Bölder?
Det har regnat fyra dagar i sträck nu men igår sprack det upp och solen sken hela eftermiddagen. Nu har molntäcket dock hittat tillbaka och hela världen känns lite grå och dunkel.
Jag har lite rygghår vilket stör mig en aning , men nu när jag har drömt om det känns det riktigt jobbigt. Jag drömde att jag hade på mig en brun tröja och kollade på ryggen i en spegel då stack håret ut genom tröjan. Äckligt. Kanske blir till att söka lite vård för detta problem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar