Usch vad kass jag har blivit på att uppdatera bloggen... Till mitt försvar bör sägas att jag har haft och kommer att ha massor att göra i skolan. Har ju inte börjat på allvar förrän nu så allt har liksom klumpat ihop sig. Gick en sväng härom dagen och när jag rundar ett hus stöter jag ihop med en dam som får mig att rygga tillbaka flera meter. Hon är stor som ett hus, engelskt blek och har krulligt hår. Kläderna är nog de som får mig att rycka till mest. Ballongbyxor i åttiotals stuk med alla färger från paletten och en tajt grå t-shirt samt ett par tofflor. Jag tror hon märker att jag blir lite rädd och för att liksom spä på det hela lite böjer hon sig ner och kliar sig på vaden. När hon gör detta drar hon upp ballongbyxebenet en aning vilket gör att hennes elektroniskafotboja blir uppenbar. Jag fruktar nu för mitt liv och känner pulsen öka till tvåhundra slag per minut. Borrar ner huvudet mellan axlarna och ilar fort därifrån utan att vända mig om. Dagen innan gick jag ikapp en tjej som tränade med mig på boxercisen och dåmenar jag sida vid sida som ett par i typ en halvtimme. Hon kände igen mig och så men jävlar vad torr hon var fick dra ut allt ur henne så efter två minuter med en monolog tröttnade jag och sa att jag hade bråttom och joggade därifrån. Jävla asociala människa. Kunde vl gissa mig till det lite i och för sig. Hon är typiskt engelskt töntig, småfet, rött hår, blek och höll i astmasprejen under hela boxercisepasset. Mes. Ska gömma den nästa gång för henne. Då måste hon ju fråga vart den är åtminstone. Har nu värdens fräckaste dator. En smackbook. Inte för jag vet varför jag ska ha det men hur coolt är det inte? Slå lite lätt på sidan och det kommer upp ett nytt skrivbord, varför inte. Jag har inte köpt en ny dator bara pillat lite med den gamla så jag kan göra detta nu. Coolt. Om några timmar är det derby Sunderland-Newcastle. Slagsmål är förväntat i Subderland så jag håller mig här och går till en pub och kollar på matchen. Bobby kollar priser för att komma hit och kolla på Liverpool matchen härligt med ett sådant besök i höst mörkret.
Frukost tajm. Ha det. Kanske ska uppdatera lite oftare i framtiden vi får se.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar