Jävla Chalmers. Jag hatar, hatar, hatar regler över allt annat. Eller det är kanske inte sant men jag hatar regler som betyder att jag inte får som jag vill. Blev helt plötsligt tiotusen kronor fattigare på grund av en regel. Svin. Missade ett stipendium bara för att jag pluggar i Newcastle och inte i Göteborg. Det hade varit lugnt om jag hade fått spelreglerna förklarade för mig när jag började spelet. Men varför ska man ge all information på en gång när man kan spara dom godaste bitarna till sist. Aldrig mer att jag ska göra något för Chalmers om jag inte får duktigt med pröjs (läs: tiotusen kronor). Det som stör mig mest är att den äckliga kåren ska ha sina pengar även om jag inte pluggar i Göteborg. Som en ren princip sak ska jag total vägra betala kåravgift till våren. As.
Inte bara det att jag blev fattig igår det var även tisdag och sicken tisdag sen. Brrrrrrrr... Bara en massa tjöt. Jag har en föreläsare som delar ut massa power point presentationer och sedan inte går igenom dom... Vem fan sätter sig och läser en power point presentation i efterhand? Meningen är väl ändå att dom ska vara som ett stöd under föreläsningen? Blir bara argare och argare nu även om det hände igår.
Om ni kommer till Newcastle och ska luncha någon dag finns det bara ett ställe. Supe. En restaurang med soppa, sallad, macka och smoothie. I går åt jag en sötpotatis sallad och drack en päron och ingefära smoothie, sjukt gott. I dag blev det pasta sallad med tomater och pinjenötter och smoothien var morot och ingefära. Vet inte varför det blev ingefära i dag igen men det känns liksom lite höstigt. Undra sa flundra vad det blir i morgon...
Familjen kommer om en vecka. Lär bli skoshopping och museum. Bara. Hela helgen. Ska lura ut systrarna en natt och visa pubarna här.
Att tvätta här kostar skjortan. Hahahahahahaha ha ha... Eller inte. Kostar typ sextio kronor för en maskin men då ingår torktumling. Ändå dyrt. Tillkommer gör kostnader för tvättmedel och sköljmedel.
David "Pinga" Norén pallade inte Chicago utan kommer hem i januari han också. Lika bra det. Musketörerna måste hålla ihop antar jag. Micke-mustasch kan inte ha det lätt där hemma.
Måste bara pusha lite för en hemsida som jag diggar hårt: Tjuvtittat. Tjuvlyssnat i bildtappning. Skoj skoj.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar