måndag 26 november 2007

Sjuttiofemte dagen

Det är inte många av er som vet vad jag pluggar. J säger väl fortfarande att jag pluggar "matte och så"... Vad jag pluggar hemma vet nog någon enstaka men vad jag gör här har ni väl ingen aning om. Än mindre vet ni vad mina lärare heter eller ser ut. Så jag tänkte presentera tre av mina föreläsare.

















Neveen... En bild säger mer än tusen ord. Hon har mer eller mindre fått sparken och återfinns numer på Newcastle University. Plugga INTE där.


















Eric. Jävligt rolig prick. Han använder jämt liknelsen med att koka te. Jämt. Spelar ingen roll vad han pratar om det ska alltid kokas te.

















Paul. Han är störande entusiastisk. Alltid glad. Ville helst att han hade undertext när han pratar men tyvärr går inte det att lösa. Samarbetar med Chalmers vilket kan medföra att jag springer på honom hemma i Göteborg också... I dom två kurser jag har honom är kurslitteraturen på cirka tjugo böcker var för sig. Han tycker om att läsa tydligen. En sådan kille som kan allas namn efter två veckor, han håller föreläsningar för sisådär hundratrettio personer. Fattar inte hur man gör det.

By the way så pluggar jag Project Management Within The Building Industry.

Inga kommentarer: