onsdag 14 november 2007

Lars Lagerbäck om krisen

Nöjessurfade lite medan jag intog det dagliga behovet av föda. Snubblade in på gpTV (internet TV från gp...) och kollade på förbundskaptenen när han pratade om skador i truppen. Han säger något högst oväntat.

"Det är alltid tråkigt och aldrig bra att ha spelare med den skickligheten och den erfarenheten som typ Niclas, Tobias har. Men så är det då och då och det får leva med. Som tur är så har vi ganska bra spelare i truppen och det har dom visat, många har ju varit inne och spelat dom här kvalmatcherna i det här kvalet."

Duger inte Niclas Alexandersson och Tobias Linderoth längre? Jag trodde att dom var något av ett första val, ack så fel jag hade. Kan han inte bara säga rätt ut att dom är jävligt kassa och han hellre låter Bredow spela defensiv mitt än att ta in Tobias?

Kolla på klippet här.

2 kommentarer:

Hank sa...

eller.. så är det så att tobbe å alex är skadade & det är därför som de inte spelar och att det är det han säger..

KALLE sa...

Bredow:

Om du lyssnar på klippet så hör du att han inte säger något om skador. Sen att jag vet att dom är skadade är väl en annan femma.