Jag har lite problem att komma in i garderoben för skrivbordet är i vägen (båda möblerna är dock fastsatta i golv och vägg, smart). Jag har ett handfat i ena hörnet med något som kallas spegel ovanför det känns som den ger dock en förvrängd bild av verkligheten... Den funkar som en kamera och lägger på cirka 5 kilogram, eller så är det bara jag... Under mig ligger en helt fantastisk heltäckningsmatta i en supermodern brun färg, ute i hallen skiftar den till blåish. Allt känns lite öststatigt för jag är den enda som har kommit så jag springer omkring i massa ödsliga korridorer och allt knarrar hela tiden. Köpte en kudde igår för tydligen var det inte med i rummet och jag var inte sugen på en hårdrocksnatt al'a Fordom (hopvikt jacka) så det blev ett schyst paket med två fräsch polyester kuddar från Morrisons. Täcke fick vänta för jag är tyvärr bara utrustad med två händer, lakan hade jag med mig från Svergie. Köpte även lite bestick och porslin, det är tydligen 18 årsgräns på knivar i England, även matknivar så jag blev grundligt synad innan hon sålde dom till mig, slapp dock visa leg... Av någon outgrundlig anledning var alla gafflar slut men idag ska jag leta reda på en loppmarknad eller dylikt (något ställe där man kan pruta). Hittade en stekpanna för £ 1,79 typ 24 spänn hyfsat kap om du frågar mig.
Sen var det fotboll igår... Min schysta taxichaufför visade mig något som var det värsta i sportbars väg han visste (så tolkade jag det iallafall). Det var det inte... Det var inte större obar (när det fanns) och hade tre TV-apparater ingen projektor eller något så fräckt. Gästerna var sjukt lätträknade typ 10 stycken som alla kände varandra så ingen var speciellt sugna på att bonda med mig. Tjejerna var riktigt snofsiga, alla hade mjukiskläder och alkiskropp. Jag har kommit på en grej som jag ska saluföra här; en bh till kärlekshandtagen... För helt seriöst är det inte snyggt när dom likt tanthängpattar hänger kring knäskålarna och dinglar för att inte tala om det obehag som det måste medföra att sätta sig på sitt egna kärlekshandtag... Så nu söker jag investerare så känner du för lite lätta pengar lämna en kommentar eller skicka i väg ett mail. Tillbaka till igår; jag hade sjuklt tråkigt så jag gick hem efter första halvlek, hemmasonen Owen hade ju stänkt två så matchen kändes i hamn ändå. Det bästa med stället var att en Foster's kostade £ 1 (14 kr) så det kan nog bli att jag ger stället en chans till.
På eftermiddagen var jag ute och promenerade på Quayside käkade en BLT på "The eye the Tyne" (för övrigt sökte dom folk, får väl vänta lite för att se om det är mycket i skolan innan jag bestämmer mig för om jag ska jobba eller inte) det var en nice sallad till med körsbärs tomater och rivna rödbetor och ett hyfsat humant pris så där ska jag nog ta en vända till. Några bilder från Quayside:
Ska försöka hitta en mobil idag också, nu är det mycket... Vill tacka lilla Charles för hans kommentar och till er andra läsare där ute: Var inte fega följ hans exempel!!
Tack och hej leverpastej
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar