Gick ut på stan i dag för att utföra några uppdrag, har nämligen lovat lille Foss att kolla upp biljetter till Newcastle-Liverpool den 24 november. Så här är det: Dom är inte ens släppta ännu utan det sker i början av november så det lär finnas biljetter kvar. Jag kommer att om en månad typ ta upp det här igen och då vill jag veta viilka/vem som vill komma det är även denna helg reggaefestivalen hålls. På fredagen är det bara klubbar med reggae men på lördag och söndag är spelningarna. Så mitt förslag är att ni kommer på torsdag kväll och drar hem igen på måndag, om ni tycker det låter fint och ska resa från Göteborg tycker jag att ni ska Ryanair från Göteborg Cityairport till Stansted och därifrån ett flyg med EasyJet till Newcastle. Detta är billigast och det tar inte alltför lång tid, ni kommer även hem på måndagen utan problem. Det finns ingen mer info, än det på nätet om festivalen men det kommer snart trodde dom på turistinformationen. Jag kan ta max två killar i mitt skrubb och då blir det inte gött för dom att sova så mitt förslag är att ni kollar upp ett hotell eller vandrarhem, jag skiter i om ni är studenter eller inte det smidigaste är ändå att ni skaffar något eget, om ni kommer fler än två alltså. Meddela mig vart det ligger och vad det heter så kollar jag om det är något att ha i verkligheten.
Välkomna
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar