I dag är en grådassig dag vädermässigt liksom känslomässigt. Vet inte vad det är med mig men mår inte som jag ska kanske lite ågren, hemlängtan eller något virus. Kan vara vad som helst egentligen, hoppas bara att det går över. I morgon börjar skolan och det känns inte ens pirrigt, utan jag är likgiltig inför det faktum. Ska infinna mig på en föreläsning klockan 09:00 det är en storföreläsning så jag träffar mina klassisar senare under dagen. För när dom har intro ska jag vara på en annan föreläsning med fjärde året men får väl lura in mig i grupp senare.
Jag hade bestämt möte med tuppen i morse och vi syntes som bestämt. Bar av mot affären för att inhandla diverse (tvättmedel var akut). Det regnade ett sådant regn med små små droppar som liksom letar in sig överallt men jag diggar sådant så morgonen var bra. Efter handlandet tränade jag och sedan utförde jag lite hushållssysslor, tvättning, klippning det här med att dammsuga har jag inte kommit till ännu. Gick till skolan för att försöka förstå schemat och det visade sig att jag har en heldag och två halvdagar schemalagt per vecka.
Skulle få reda på lite mer om räddningstjänsten här men jag kom två minuter försent så jag fick vänta på nästa möte fyrtiofem minuter senare. Tog en sväng på shoppinggatan och gick in i en butik som har total utförsäljning där hittade jag fem par kalsonger för tio monopolpengar, det var bara att slå till. Dom är av märket "Calvin Classics" känns som en billig kopia av "Calvin Klein" men vad vet jag... Har inget mer att rapportera överhuvudtaget förutom att jag är lite hungrig. Hoppas att allt känns finare i morgon så att jag orkar uppdatera bloggen ordentligt.
Hörs...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar