torsdag 13 september 2007

Ännu andra dagen

Är precis hemkommen efter en pint med min tyska granne, hon är väl snäll men hon "sinkh" mycket... Löser sig nog när man är lite fler här i lägenheten. Ville bara lägga ut lite bilder från dagen och skriva lite som inte kom med i förra inlägget. Vad kan det nu vara?



"Upprop" imorgon känns skoj. Inte fel att komma igång efter sommarens lugn... Kommer dock inte att träffa klassen förrän på måndag för nu är det bara vi utlänningar som ska infinna oss. Sen tänkte jag ta upp det faktum att dom köra på fel sida vägen i detta land, har varit nära att hamna i grillen på diverse små, ettriga vrak till bilar några gånger nu. Men får väl skylla mig själv när man ska vara tuff och gå ut i vägen hela tiden, lovar att skärpa mig så att alla som kommer över har någon att hälsa på. Mobilen som jag köpte har givetvis ett nummer kopplat till sig men jag har efter mycket överläggande med mig själv kommit fram till att inte lägga ut det här på bloggen utan är du sugen på att slå en signal har J och GP numret eller så maila/lämna en kommentar så kommer det som ett brev på posten.








Inga kommentarer: