tisdag 18 september 2007

Då var vi i gång!

Har just mottagit första instatsen i tävlingen salt vs. toapapper. Vill dock inte avslöja på vilket alternativ som det har spelats på.... Det konstiga är att ingen av killarna där hemma har spelat utan betandet kommer från hör och häpna Jessicas gudmor, Ann. Men som sagt din insats är noterad och jag hoppas på ett gäng till inom kort. Vill ni vara anonyma släng iväg ett mail till mig. karlh@chl.chalmers.se

Ha det!!

Inga kommentarer: