Upplevelser och funderingar från Newcastle-upon-Tyne
torsdag 20 september 2007
Aj som...
Tänk in er i denna situationen om ni kan... Kan inte vara skoj att hamna där eller hitta en sådan på ett sådant sätt på morgonen när man hämtar tidningen.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
gött att du har bättre koll på götet än folk som bor här... jaja, föga förvånad!
2 kommentarer:
gött att du har bättre koll på götet än folk som bor här... jaja, föga förvånad!
fordom:
GP.se är startsidan såklart
Skicka en kommentar