skip to main | skip to sidebar

KALLES

Upplevelser och funderingar från Newcastle-upon-Tyne

torsdag 20 september 2007

Aj som...

Tänk in er i denna situationen om ni kan... Kan inte vara skoj att hamna där eller hitta en sådan på ett sådant sätt på morgonen när man hämtar tidningen.
Upplagd av KALLE klockan 10:33

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött att du har bättre koll på götet än folk som bor här... jaja, föga förvånad!

20 september 2007 kl. 17:38
KALLE sa...

fordom:

GP.se är startsidan såklart

21 september 2007 kl. 10:21

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Svensk tid

Göteborg

Länkar som du behöver:

  • Bredows hörna
  • Fågelfiskmittimellan
  • Måring.se
  • Fransyskans blogg (många bilder från staden)
  • Tjuvlyssnat
  • Dagens vits...

Besökare

räknare

Arkiv:

  • ►  2008 (15)
    • ►  januari 2008 (15)
  • ▼  2007 (97)
    • ►  december 2007 (10)
    • ►  november 2007 (17)
    • ►  oktober 2007 (42)
    • ▼  september 2007 (28)
      • Artonde dagen
      • Lite roliga grejer
      • Sjuttonde dagen
      • Sextonde dagen
      • Fotboll och Reggae
      • Femtonde dagen
      • Fjortonde dagen
      • Trettonde dagen
      • Tolfte dagen
      • Elfte dagen lite uttråkad...
      • Elfte dagen
      • Tyskan
      • Tionde dagen
      • Aj som...
      • Nionde dagen
      • Åttonde dagen
      • Sjunde dagen
      • Då var vi i gång!
      • Sjätte dagen
      • Tävling
      • Femte dagen
      • Fjärde dagen men nu är jag förbannad
      • Fjärde dagen
      • Tredje dagen
      • Ännu andra dagen
      • Fortfarande andra dagen
      • Andra dagen
      • Första dagen

Sage Gateshead med Tyne Bridge i bakgrunden
Bloggtoppen.se