lördag 29 september 2007

Lite roliga grejer

Sitter och driver lite tid framför datorn och det bästa stället att göra det på måste ju vara Youtube. Vill gärna lägga upp några filmer här på bloggen men jag vet inte hur man gör därför länkar jag bara istället. Isbjörnarna och Jesus, skojiga kortfilmer.

Ta vara på er.

2 kommentarer:

Unknown sa...

En liten kommentar till gårdagens text om tyskar. Idag var det äpplemarknad i Kivik och drottningen skulle inviga. Vi såg henne inte, bara nästan. Vid ett tillfälle skingrades folkmassan av gulvästade säkerhetsvakter och folk fotograferade neråt. Jag trodde först att någon bars bort på en bår, men det visade sig att Silvia är väldigt kortväxt. Antagligen var det hos som doldes av folket. Men, som sagt, jag såg inget. Annars var det kallt, blåsigt och regnigt. Det gällde att skaffa lä bakom mer storvuxna människor.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.