lördag 27 oktober 2007

Fyrtiofemte dagen

Ja till slut skymtade jag lilla J mellan alla andra på flygplatsen. Vi sken upp likt solar båda två och möttes i en kram bland alla resenärer. Det hela kändes väldigt filmiskt och vackert.

Nu är vi hemma efter en tåg resa. Kom på kontrollanter och två andra svenskar som kom med samma plan som J men sket i att betala. Oj då... Nu är boten för tjuvåkning inte lika maffig som hemma. Kostar bara £ 20 (260 kr) men ändå lite onödigt att lägga på en tåg resa som i vanliga fall bara kostar en tiondel.

Innan J kom gjorde jag inte alltför mycket utan bara laddade för besöket och tog en sväng för att införskaffa det sista som prinsessan behövde.

Nu ligger J helt utmattad i sängen efter den lång resan. Hon har även fått en släng av jet-lag... Mes.

Blir mat och vin i kväll får se vad som händer i natt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Skönt för dig att du fått svenskt sällskap och får prata göteborgska ett tag. Hälsa J från Trelleborgarna