Hittar inte min gula penna. Den är av märket Pilot typ Double Knock. Tror jag hade den i biblioteket senast och då i den stora datorsalen så är det någon som vet något kan ni väl höra av er för imorgon för jag använda den rosa och det känns inte speciellt manligt... En annan omanlig sak som jag gjorde idag var att dammsuga. Det kanske inte låter så märkligt men det är någon jävel som har knött i massa pot-purri i dammsugaren så ikväll somnar jag till doften av rosenblad, härligt... Jag fattar inte prylen med lukt i dammsugaren vet att jag hade det när jag var liten (13-14 år) men jag vet inte om det kändes mer eller mindre fräscht än att dammsuga utan tillsatser. Om man vill ha det riktigt fräscht får väl moppen åka fram, så såpar man golvet då blir det inte bara rent utan luktar gott också. I yttersta nödfall ringer man Bredow så kommer han med sitt städkit och gör en proffsig ombonig av golvet. Pot-purrin kanske ligger i dammsugaren för att det bara finns heltäckningsmattor i detta land, vad vet jag?
Imorgon är en annan dag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar