Var duktig både igår kväll och i morse. Somnade vid halv tio tiden och vaknade vid åtta så skönt att sova ibland.
Beställde pizza igår kväll och måste säga att det var en positiv överraskning. Även om den var fet och flottig så det förslog så var den ändå god. Tittade på menyn i typ tre sekunder innan jag fastnade för min favorit, All Meat. I klass med BMW-special på Ånäs-grillen. Allt kött som fanns och tomatsås och rikligt med mozzarella på toppen. Man kunde beställa tre olika storlekar och det fanns inget i världen som skulle hålla mig borta från XL. Kroppen fick sig en redig protein chock och jag försattes i en dvala innan sömnen infann sig, gott.
Var på biblioteket klockan nio och skrev lite på ett arbete. Blev en hel del innan jag kände att det var dags att sluta. Försökte få lite feedback från läraren men man måste boka möten och sådant löjligt. Annat var det på Chalmers när det bara var att traska in och tjöta med professorerna sen att dom var helt slutkörda och fick sjukskriva sig är väl en annan femma... Mailade honom nu och får väl svar ikväll eller nåt.
Provade ett nytt ställe för mitt lunch intag. Law, business och design har precis fått ett nytt hus och en kanon fin restaurang. Tänkte att jag inte skulle käka kött med tanke på gårdagen. Beställde det som dom kallade vegetariskt. Namnet borde ha
avskräckt mig men antagligen är jag så luttrad med engelska maträtter att jag beställde: "Toad In a Hole". Det var en konstig skapelse med någon slags bakelse dränkt i brunsås, rostad potatis och rotmos. Ska aldrig äta det igen även om det slank ner så mår jag lite lurigt...
Ska på "Boxercise" ikväll. Det är en klass på gymmet som tydligen ska vara stenhård. Skoj. Om jag diggar den också ska jag nog överväga att byta namn Karla och skaffa silicon...
Är du någon gång för glad? Då tycker jag att du ska ladda ner tre låtar med Cobra Charlie, trycka in hörlurarna så långt det går i örongångarna och höja volymen till max. Njut. En av verserna går så här: Gurgla det sista blodet i din mun, precis som med tandkräm... Vill du ha hjälp på traven besök denna sida. Hoppas att du är glad nog för att lyssna på det här.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar