Om man är kines och heter Ho och flyttar till ett engelsktalande land bör man inte byta namn då? Jag kanske är lite väl influerad av hip hop och rap men jag drar starka paralleller till prostituerade när jag hör ordet ho. Vad jag inte skulle göra om jag bar namnet Ho är att att öppna en affärsverksamhet och låta den bära namnet Ho. Om jag inte vill saluföra prostituerade förstås. Jag skulle absolut inte öppna en restaurang med namnet Ho Buffet... Detta har tydligen någon stjärna gjort och jag kommer aldrig att sätta min fot inne på det haket...
Lammkött till lunch? Eller kanske någon välhängd sugga?
I toaletten ska man spla ner diverse avföring och papperet man har använt för att torka sig med, that's it! Inget annat!! Då kommer VA-verket och ger dig på moppo eller det är det jag alltid har trott. Därför när jag kommer hit och finner en lapp som den nedanför tar jag inte den på allvar utan småler och antar att den är 100 % ironisk. Vad tror ni? Inte kan dom mena allvar, eller?

Fritt översatt: Släng inte toalett rullen i soporna! Spola ner den i toaletten. Ironi på hög nivå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar