Solen strilar in genom dom smutsgrå fönsterrutorna och jag har precis avslutat en dunder frukost. Ägg, avokado, bagels, gröt och vatten. Äckelmätt gnager jag på vad jag ska göra idag. Har ju inget planerat och ingen att hänga med så det kanske blir en shopping runda idag också.
Känner mig i stort sätt frisk vilket känns fint.
Ska bara publicera en film jag tog igår. Tror att jag äntligen har funnit min dans motsvarighet i Newcastle.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Man rör sig efter vad man har ork till....
"cred" för tarmsköljningsannonsen till vänster... om du inte såg det så tycker jag att vi spikar en malmöutgång/övernattning den 19:e jan!
klas:
Det ligger något i det
måring:
Du vet man tar vad man kan få. Utgång låter bra.
Skicka en kommentar