fredag 19 oktober 2007

Trettiosjunde dagen

Jag har verkligen ingen lust att skriva. Inte ens bloggen som annars brukar vara det som håller lågan brinnande här i Newcastle. Som idag har lite krispighet om sig. Det är en sådan kyla som biter tag i näsan så fort man går ut och sedan släpper den inte taget förrän man har tillbringat någon timme inomhus.

Detta gör att den där sjukdomen som ville däcka mig nu har haft en möjlighet att få fotfäste i halsen. Där har den gjort sig hemmastad genom att lägga ut några svullnader och en viss rodnad. Moster K eller C i Lund kanske kan kommentera om det är allvarligt (typ flussaktigt) eller om jag ska fortsätta gurgla rum/wkhisky varje kväll...

Har suttit i skolan och försökt plugga men det enda jag förmådde att göra var att kolla Youtube-klipp. Seriöst. Fan ta internet. Kan sätta pengar på att alla studenter var hundra gånger bättre på räknestickans tid när dom slapp distraheras av allt som händer runt omkring. Jag har en sjuk läggning när det gäller bloopers. För er över trettio: Det är människor som gör bort sig genom att säga fel i TV eller ramla osv. Kan sitta hur länge som helst och asgarva men har fått hålla tillbaka nu i skolan. Jag kan ju inte bli den patetiska killen som skrattar högt för sig själv i ena hörnet.

Kalas ikväll. Tack till alla som engagerade sig och hjälpte till med present förslag nu vet jag precis vad jag ska inhandla. (Ironi) Blir en sväng till "The Cluny" och ta en öl och lite whisky. Ingen dans utan det blir bara barhäng. Självförtroendet har inte hämtat sig från kommentaren förra helgen, jävla grod ätare.

Om ni är en av dom trogna läsarna ska jag bara meddela att jag ändrar besöksstatistiken lite. Från unika besök till alla besökare. Det absolut enda syfte med detta är att få upp antalet lite. Jag fuskar dock inte på något vis.

Inga kommentarer: