Är nyss hemkommen från den kristna middagen och försökte mer eller mindre desperat att finna något som jag kunde störa mig på så jag kunde skriva av mig när jag kom hem. Och nog fann jag något; alla kristna är sjukt trevliga. Den mediaträning dom har genom gått är helt fantastisk, jag har fortfarande lite svårt att fatta hur man kan le och skratta så mycket som dom gör. Är det kanske så att ha något att tro på gör en glad? Det tror jag inte om man tar Knutby som exempel. Men här i Newcastle vill alla vara vänner med dig och ger gärna ut mobilnummer till höger och vänster. Jag fejkade att jag inte kunde mitt för att slippa bli uppringd när man har missat ett möte eller en gudstjänst... Det här med mail kunde jag inte fejka utan lämnade ut den till två killar, Har ju varit väldigt givmild med den det senaste så nu har jag organiserat min msn i olika grupper så jag lättare kan överblicka vem som är inne. Det blir nog så att gruppen "Newcastle" ryker när jag kommer hem till Sverige. Dom hade live musik och mat för £ 2. Maten var kyckling i grön curry och cous-cous. Väldigt fin mat för att vara England... Nästa vecka hoppar jag nog caféet för då är det line dancing... Men quizen om några veckor bör nog besökas.
I morgon lovar jag att vara taskig mot någon, har redan några funderingar om vilka som kan åka på sig en känga.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar