måndag 8 oktober 2007

Tjugofemte dagen

Har tappat greppet lite när det gäller bloggen känner jag. Kan inte vara nyttigt att uppdatera den så här sent, jag ska ju upp vid sju imorgon som vanligt. Dagen har varit lugn men ändå fullt upp hela tiden. Vaknade och fixade en brakfrukost samt hade det längsta samtalet på skype hittills, typ en timme och tjugo minuter. Efter det var det dags för träning blev cirka en och en halv timme. Var nästan ensam på gymmet och träffade en av fransyskorna från resan igår. Hälsade bara lite snabbt på henne för jag kommer inte ihåg namn och sådant... Efter tillfräschning drog jag iväg och handlade lite prylar, frysen är smetfull med grönsaker och kött. Var helt slut när jag återvände till skrubben och däckade således i sängen vaknade upp en och en halv timme senare, fixade lite middag och kollade på en film. Det blev "Superbad", den var faktiskt rätt bra och hade små roliga ögonblick. Efter några välvalda ord till J stack jag till bion för att möta upp polackerna och fransmännen men det visade sig att filmen var inställd (lika bra det kanske) så vi stack hem till dom och drack vin och käkade ost istället. Satt och tjötade fram till elva snåret sen var det dags att gå hem. Blev ingen taxi för jag ville inte bjuda snål-tyskan igen men nästa gång beställer jag en och vill hon gå får hon göra det... Inte mycket som har hänt men som ni ser går det även att fylla sådana dagar med prylar som "måste" göras...

Hörs imorgon

Inga kommentarer: