Gick på stepmaskinen i femton minuter och cyklade en stund också. Feminint? Jag vet inte om det är det.
En av lektionerna idag var bättre än vad den brukar vara. Den vanliga kinesen som brukar hålla i den var utbytt mot en riktig engelsman. Jag försöker alltid se undertexterna när jag lyssnar på kinesen, skitsvårt. Så det var skönt att slippa dom för en gångs skull.
Såg förresten en kille på gymmet med en tröja som hade texten: Kom igen!! tryckt på sig. Skulle fråga om han var svensk men han smet innan jag kom fram till honom.
J kommer hit på lördag, härligt härligt. Fick ett samtal av mor snor idag och efter en stunds tjötande sa jag att J kommer hit. Då säger mor snor att det hade varit roligt om någon förlovade sig i Newcastle... Pressande? Lite lätt.
Dom tyska tvillingarna fyller år idag. Detta innebär storkalas med hawaiitoast och bärs. Inte illa. Dom står och preppar allt i köket i skrivandets stund.
Vill hälsa till alla som har miljötenta imorgon. Mohahaha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar