fredag 5 oktober 2007

Tjugotredje dagen, förmiddag

Har precis avslutat något som jag tycker är väldigt perverst i grund och botten. Jag kom ut från dass nyss och då inte vilken toa som helst utan en sådan med en massa bås i. Jag vill egentligen ha det lite mer privat när jag skiter. För nu kom jag och en annan kille in samtidigt och båda två var ute efter att utföra det tyngre uppdraget. Så vi valde ett bås var och råkade hamna vägg i vägg, så nu började tävlingen. För visst är det en liten tävling i att var så snabb och ljudlös som möjligt? Man vill ju inte vara den som släpper en ordentlig brakare och inte vill man sitta kvar i evigheter och klämma. Då får ju dom andra deltagarna en anledning att undra vad som händer inne i mitt bås. Det absolut värsta som kan hända är dock att papperet tar slut, då är det en fördel att sitta i bås för man kan alltid sträcka sig över till grannen och norpa lite. I vilket fall som gick jag segrande ur striden men vill i fortsättningen inte bajsa i kapp med någon.

1 kommentar:

Anonym sa...

du e så smaklös! älskling...