torsdag 18 oktober 2007

Trettiosjätte dagen

Jag tycker inte om att äta saker som man vet kommer att söla. Jag käkade en så sak häromdagen och fick betala ett högt pris. Det var en apelsin. Det är fysiskt omöjligt att äta en apelsin utan att det droppar eller sprutar vätska (inget porrigt) omkring en. Jag tryckte i mig en apelsin och det luktade gott i rummet när jag gick iväg till gymmet. Väl där kollade jag på min vita t-shirt och insåg att det såg som om att någon eller jag själv hade urinerat på min mage. Kunde inte bestämma mig för vad som var bäst att det var mitt urin eller någon annans... Det finns fler saker som inte går att avnjuta utan att det droppar. Typ falafel. Det rinner alltid sås på fingrarna eller droppar och stänker på skorna, alltid. Om du nyss har tvätta en vit duk eller en vit t-shirt och äter köttfärssås och pasta kan du hoppa upp och sätta dig på att det är röda fläckar här och där.

Igår var jag på en salsa klubb och stod och hängde vid baren. Först var det knytkalas hos Omar, Newcastles svar på Apan... Som en igel på alla brunetter och dansade hela tiden. Startade även en "orm" på dansgolvet, typiskt ap-syndrom. Tyskan följde med efter viss övertalan (dock inte från min sida). Efter ett tag kom två av våra lägenhetes kamrater, dom två spanjorskorna. Dom brydde sig inte om oss överhuvudtaget och då fäller hon en sådan kommentar att jag nästan trillar av pinnen. Hon brölar i örat på mig med Arnold accent: "I haaaaaaaate them noooooow"... Så nu har hon lagt till dom två på sin oändliga hatlista. Undrar hur det kommer sig att dom inte var där innan och vad man ska göra för att hamna där. Jag är inte så orolig är nog minst en bubblare på listan för jag kan nog inte anses annat än "Straaaaaaange".

Kunde inte göra nummer två hemma hos muslimen så jag tänkte att jag skulle smita in på dasset på klubben. Vi var där tidigt och därför skulle jag kunna sitta själv och njuta en stund. Tji fick jag. Kommer in på dass sugen som få och då har dom en sådan där kille som jobbar där inne med att spruta tvål i dina händer och ge dig papper. Hur ska man finna ro i en sådan miljö? Jag och han ensamma där inne och han är säkert helt pervers och bokför vad besökarna gör där inne. Ville inte hamna i kolumn två så jag gjorde inte vad jag skulle. Sen var det ett sådan stol utan ring så jag hade nog tänkt över det en extra gång i vilket fall som helst.

När jag skulle skölja av händerna sprutade han "Palmolive" i händerna på mig och rev sedan en bit papper till mig. På fatet där man skulle placera sin dricks låg två stycken £ 1 och jag kunde ju inte vara sämre tänkte jag. La dit £ 1 men tror den jävelen lurade mig för det är nog lite mycket för att bara pissa. Jag passade på att sno ett tuggummi av honom också men sket i att spruta på mig parfym även om han hade ett stort urval.

Har precis varit på en föreläsning (sjukt ointressant) men bredvid mig satt en kille med världens frilla. Han hade en jämnlång längd på håret, typ tre centimeter så att han såg ut som en nyproducerad tennisboll men svart hårig. Det som inte är så tilltalande med frillan är luggen... Det är inte den klassiska Tintin luggen. Utan den är bortåt femton centimeter lång och har fått sig en stor mängd gelé applicerad på sig. Sen ligger den likt en orm slingrad på hans huvud. Det bör tilläggas att han inte har någon hårprodukt i resten av håret så det ser fint och torrt ut och sedan kommer den slemmiga luggen och ligger ovanpå som grädden på moset. Ska lura ut ett sätt att fotografera det på men jag vill ju inte fråga honom om det är ok att fota hans lustiga frisyr.

Inga kommentarer: