Möblerade om i skrubben idag (det var inte det som tog upp all min tid). Jag hade lite problem att komma in i garderoben, fick flytta på stolen varje gång. Så nu har jag vridit skrivbordet 90°. Detta var ett ansikts lyft för skrubben. Nu känns det mer som ett direktörs kontor. Där sängen är receptionen och handfatet är barskåpet. Är sjukt nöjd med vad jag har åstadkommit. Dock var nervositeten närvarande under möbleringen för jag ville inte paja bordet. Det hade kostat mig cirka £ 160. Dom har sjuka böter om saker går sönder här i lägenheten. Men bordet höll och jag är dunder nöjd med min nya skrubb.
J tjatar jämt att jag ska ha mustasch och jag förklara lika ofta att det inte funkar, inte ens lite. Jag och Micke (banan hataren) snackade om att dra på och fixa till en i våras men båda kom på att det är alltför muppigt. Att glida runt med en oborstade, gles iller under näsan är inte fräckt. En sak som gör saken värre är att man pluggar på Chalmers (eller gjorde) och då blir man ju sjukt nörd-stämplade. Skulle man sedan på fullaste allvar gro en mustasch så hade dom tuffa i skolan stulit lunchen och knuffat in en i skåpen osv. Så J, jag har nu gjort så här; att jag sparade skiten under snoken, tog ett kort och kommer att visa det här på sidan. Om du fortfarande tycker att det är något jag klär i ska du nog byta lins leverantör.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar