onsdag 31 oktober 2007

Fyrtionionde dagen

J har gjort inträdesprovet till snillen spekulerar. Efter två pint undrade hon om man heter Lax i efternamn och gifter sig med någon som heter Torsk tar man då det gemensamma namnet Fiskgryta eller vad gör man?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karl! Ditt javla ras =) Hoppas de gar bra med dig och J, att ni hittar pa mycket skoj som jag tror att ni gora och att du tar hand om henne! Har i US hander inte mycket, essay pa mandag...Puss Carl Gangstah