måndag 29 oktober 2007

Fyrtiosjunde dagen

Ber inte alla blogg junkies om ursäkt för att bloggen inte blev uppdaterad igår. Jag ocj J hade fullt upp med att umgås och annat. Så därför blev det inget för er där hemma. Blir dock en liten nu för J läser och jag chillar någon timme till innan det är dags för quiz.

I lördags blev det middag på "The Flatbread Caf'e". Jag ger dom fyra av fem medan J ger dom två och en halv. Hon grundar sitt beslut på dålig kryddning... Lite väl hårt tycker jag men har karate J sagt så, så vågar inte jag ställa mig emot det... Kommer att bli ett återbesök med familjen om några veckor. Efter maten blev det lite öl och whisky på en pub innan vi mötte upp med några vänner på en annan pub. Drog iväg till en klubb men ack så dålig... Hemma vid två snåret.

Uppe med solen i söndags efter att ha fixat frukost hemma promenerade vi på båda sidor längs floden. Kollade in en marknad och käkade bakfylle mat. Ingen shopping att rapportera, förutom ett hårbandsletande som inte såg ut att sluta lyckligt innan H&M kom ivägen. Kvällens mat blev pizza med tvillingarna.

I dag har J's kort gått varmt och jag har fått en ny t-shirt (chockerande). Lunch intogs på ett ställe som såg flashigt ut. Maten var ok men J diggade stället starkt för på toaletten hade dom en plattång... Bra att ha. Men dom säljer kondomer på varenda toalett i det här landet. Även på universitet så varför inte en plattång?

Tyskan har satt upp en lapp på toalocket där det står något i stil med att man, om det behövs, använda borsten för att putsa porslinet från avföring. Tycker att lappen var kanon kul så jag tog en näve chokladmousse och kletade insidan helt brun. Busigt... Väntar med spänning på vad som komma skall.

Nu ska vi sopa banan med dom kristna. GO SWEDEN!!!!!!

2 kommentarer:

måring sa...

blev det "tequila rose" shots som när vi skulle sopa banan på "paddan"...?

KALLE sa...

måring:

Nej faktiskt inte! Tre lag med samma poäng (vi var ett av dom) och då skulle man skriva ner ett nummer mellan ett och tusen. Den som kom närmast det som lekledaren hade vann. Vi vann inte.