Charlieboy lämnade en kommentar om att jag inte hade fått skrivkramp ännu. Det har jag inte fått men idag kommer jag inte att skriva så mycket för jag har suttit vid datorn och skrivit i tre timmar så nu får det räcka. Det har således varit en lugn dag med lite spännande innehåll. En kille i klassen frågade om vi skulle ha sällskap hem... Bögigt värre men han bor ett kvarter i från mitt så det var inte så allvarligt menat. Jag avböjde dock för jag skulle till biblioteket och låna en tegelsten. Sen brände jag min lunch men det skyller jag helt och hållet på dom tyska tvillingarna som for omkring i köket och sabbade allt för mig. Jag visste inte vem som var vem dom är lika som bär... Har fått fler kristna mail nu, får nog dra tillbaka mig i mitt skal om det ska fortsätta så här.
Ingen har svarat på vilka kända män som hjälpte en kille ner från trädet i Sycamore Gap. Eller så har ingen brytt sig, jag tror det är fallet... I vilket fall som helst är det det trädet en kille gömmer sig i när han har skjutit kungens rådjur i Robin Hood. Då hjälper Kevin Kostner och Samuel L. Jackson honom. Om ni nu bryr er...
Ha det
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Här är faktiskt höstfint idag, väderleksrappoerten har lovat snö och regn från västkusten och vidare österut- men av det ser vi inget!! Vi skulle mestadels få regn!! Idag har jag inhandlat en present som vi ska ge bort till våra tyska vänner i Neumarkt i nästa vecka. Jag har köpt en modell större av värmaljus av glas från Ittalla, det blev jättefint med ett färgat värmeljus på köpet s.a.s.
Vi är glada att vi nu har bevis på Newcastleresan i form av både flygbiljetter och hotell. Du får tipsa om intressanta sevärdheter, konshallar, arkitektur, broar mm. Kanske lägga upp en liten rutt för mig+S. Jag antar att K+E ska kolla in skobutiker-vad tror du??
Nu ska jag göra ett litet besök hos morfar, han tyckte att dagen redan var till ända, när jag ringde 11.30, så det blir lite fel i hjärna på honom. Jag ska köpa en god kaka på Steinbrenner&Nyberg som vi kan ta till eftermiddagskaffet. Imorgon ska jag jobba igen. Ha det bra! Hälsning Birgitta
Skicka en kommentar