Innan jag uppdaterar bloggen kollar jag om någon har kommenterat de senaste inläggen, det är sällan det händer vilket känns lite trist.
Kom hem från det lamaste födelsekalas jag har varit på nyss. Det var jag , en spanjor, en fransman och det gifta kristna paret. Det hade känts bättre med bara dom kristna för då hade jag fattat vad dom sa... Hur kan man åka till ett land och påstå sig kunna språket med en sådan brytning det är ett under.
Annat att rapportera från "kalaset" är att "Levi's 501" är inte snyggt. Inte om dom är lite stora, avklippta till hot-pants och sitter på en stor kvinna. Ni fattar poängen. Ohyggligt fult. Jag ville liksom gå fram till henne och säga vad jag tyckte men det enda jag hade i hjärnan var att sparka ner henne genom att fota henne rätt över knäskålarna. Det var tur att dom kristna var där och höll mig lugn. Inte ens när modellen sitter på killar är det snyggt. Killarna ska gärna vara lite mindre och ha jeansen högt upp. Det satte sig en sådan herre framför mig och han pratade med några andra vilket medförde att han hade sidan mot mig. Så de gångerna han ville klia sig på skinkorna drog han upp sin stickade tröja upp till skulder bladen och där var även byxlinningen. Sen tryckte han ner handen innanför jeansen. Tror han var en cirkus akrobat, typ gumimannen, för jag fattar inte hur han gjorde det. Det hela var mycket bisarrt. Tror inte att jag har sätt så mycket tyg på en sådan liten människa i hela mitt liv innan.
Jag drog även ett litet experiment på kvälls kvisten. När jag blev lämnad ensam typ halv elva satt jag kvar i soffan för att på sådant vis skaffa engelskspråkiga vänner. Det funkade inte överhuvudtaget och jag blev sittande helt själv med min öl. Den enda som visade intresse var en medelålders man med en äcklig t-shirt där texten löd: Bendover bench. Det var även en kvinna avbildad på den i en sjuk ställning. Efter en timmes väntan på att någon människa skulle vilja tillbringa tid med mig begav jag mig hemåt för att sova och vakna upp till en morgondag utan en notering på schemat... Förutom rugbyn klockan åtta.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
för att göra dig lite lugn i sinnet karl skriver jag en liten kommentar till dig innan jag går iväg och handlar mannagryn och mjölk...
måring:
Tack min vän.
Skicka en kommentar